Skal brylluppet holdes med udsigt til Øresund? Eller er du mere til en bygning med historie og sjæl? På Address og A Dresscode spiser man ikke bare vanedannende mad, de danner også unikke rammer om livets fester, firmaevents og vigtige møder.
Ivirkeligheden behøver Address ikke omtale som et sted at holde konfirmation, barnedåb, bryllup eller fødselsdag. For bookingerne er godt i hus. Der er dog stadig plads til fx en bryllupsfest til 80 gæster med fem retter, dj, bar og natmad. Med sin placering i Tuborg Havn, i kombination med den elegante indretning i den futuristiske restaurantbygning, er Address et yndet sted at feste for kærligheden, såvel som for firmaet eller konfirmanden.
A Dresscode ligger på Amerika Plads i Frihavnen.
Selskaber i A Dresscode
Mindre kan også gøre det. Både på Address og på ’lillesøster’ A Dresscode. Mens de andre holder festen med udsigt til Øresund, befinder I jer i en nedlagt stationsbygning fra 1895 med fritlagte bjælker og højt til loftet. På A Dresscode har man hele den charmerende bindingsværksbygning for sig selv. På Address er der tre muligheder: Enten loungeområdet ved baren med plads til 40-45 gæster eller inde i restauranten, som kan lukkes af med glasvæg og/eller gardin med plads til 80 gæster. En sidste mulighed er at leje hele Address.
Et trænet selskabspersonale tager sig af jer.
Storskærm og smørrebrødsplanken
Begge steder er der fuldt AV-udstyr, så familiebilleder og firmapræsentationer kan ses i stort format. Personalet er særligt trænet til selskaber. Dvs. festens tjenere og eventkoordinator arbejder kun med selskaber, og har erfaringen og ekspertisen til at hjælpe jer igennem festmiddagen eller dagens program. På madsiden er der rig mulighed for både at sparre med Address-køkkenet, som er kendt for mad lavet fra bunden af sæsonens friske råvarer. Populært er især ”smørrebrødsplanken”: en masse lækre smørrebrøds-hapser.
Den hurtige forretningsfrokost
Address skifter menu hver femte uge, og sætter hele tiden nye skibe i søen. Bl.a. ”Den hurtige”. To smørrebrød bestemt af køkkenet til dig, der som har travlt, men stadig vil have en god frokost. Fx en laks og roastbeef eller reje og leverpostej – med alt, hvad er hører sig til – serveret på samme tid. Oplagt til det hurtige forretningsmøde, når man vil spise godt, omgivet af luksus og den afslappede Address-stemning.
Hold fest på Address med mageløs udsigt.
Indehaver Kim Hansen og daglig leder Phillip Bodum.
Kontakt booking og eventkoordinator
Maria Tage Johansen står for al booking og koordination af fester og events på Address og A Dresscode.
_______________________________________
Besøg NORDs gastro butikker her:
Bryllups-locations
Fra Nordhavn til Rungsted: Hvor skal bryllupsfesten holdes? Vi giver dig et bud på nogle af de bedste steder at fejre livets vigtigste fest med venner og familie. Helt lokalt, selvfølgelig. Nordhavn: I boomende Nordhavn ligger Comwells første københavnerdestination Comwell Copenhagen Port- side. Med 445 dejlige værelser og en fantastisk bæredygtig restaurant i et nyt og spændende havnemiljø, er superhotellet et oplagt valg. Er I til sand under tæerne, så arrangerer Docken bryllupsfester og middage på Færgehavnsvej. Med udsigt til Øresund og eget terrasse- og sandområde er beliggenheden ret så unik. Man kan også blive viet på stedet enten inde eller ude. Comwell.com, Docken.dk
Bryllup & brudestyling
En brudestyling skal først og fremmest være personlig og samtidig elegant og tidsløs, mener brudestylisten, makeupartisten og personen bag @StyledByKhatera, som blandt andet producerer Hairextensions til sine brude og andre, der ønsker hår med mere længde eller volume. Bedste tips: Det er vigtigt at pleje sin hud og få sin dejlige skønhedssøvn inden den store dag, så du undgår hævede øjne, tørre læber, træt hud og generelt energiløshed pga søvnmangel. Dernæst er det vigtigt, at man 1 måned inden brylluppet får lagt en plan, så man på bryllupsdagen, undgår stress og forhastede beslutninger omkring sin styling.
Den perfekte ramme om den store fest
Lige pludselig er foråret her og ikke mindst forårets fester. Så hvis du ikke allerede har styr på, hvordan I får plads til alle gæsterne til din store fest, er det nu, du skal beslutte dig. Måske ville det være en idé at sidde i haven i et luksuriøst arabisk beduintelt med masser af atmosfære?