Kære læsere,
Foråret banker på med dets bølge af ny energi og fornyelse. Og i år vækker foråret en helt særlig følelse i mig. Her på redaktionen har vi nemlig taget et modigt skridt ind i fremtiden ved at præsentere vores første forside skabt med kunstig intelligens.
Jeg har længe ønsket at udforske AI’s spændende univers og potentiale inden for magasinproduktion. På forsiden ser I derfor ikke rigtige mennesker, men snarere en virtuel skabelse, finjusteret af vores dygtige billedbehandler for at opnå maksimal tro-værdighed. Jeg håber, I vil tage godt imod denne kreative satsning, og jeg er nysgerrig efter at se, om I opdager, at det er kunstigt lavet.
Virkeligheden er dog stadig den bedste. Lige nu pibler det frem med forårsblomster, og fuglene er, ligesom os mennesker, vågnet op til dåd. I denne udgave har vi fokus på udeliv med et særligt tema om haven og terrassen. Vi guider jer gennem forårets haverenoveringer og terrasseprojekter med inspire-rende artikler, tips og trends.
Jeg er stolt af at præsentere en udgave, der strækker sig over 200 sider, fyldt med indhold, der afspejler vores engagement i at levere kvalitet og mang-foldighed. Bliv denne gang også klogere på Søren Pilmark, seje karrierekvinder og de sødeste hunde.
Husk også at tage hul på foråret ved at bruge vores gader og stræders skønne og unikke butikker. Den service, du får af en ægte ekspert i en butik, kan selv AI ikke erstatte.
Glade forårshilsener
Rina Mardahl
Chefredaktør
”Jeg har taget STAÏ i 4 måneder, og jeg kan slet ikke undvære det”
Markedet bugner med kosttilskud, men STAÏ skiller sig ud som en all-in-one shake med alle nødvendige vitaminer og mineraler PLUS kollagen og omega-3 olie. NORDs redaktør har testet produktet og mærket effekten. Jeg har altid spist 17 vitaminer dagligt igennem mange år, fordi jeg kan mærke på min krop, at det virker og giver energi. Men da jeg stødte på STAÏ-produktet, så behøvede jeg ikke længere alle de piller og kapsler.
Tak for endnu et fantastisk år
Det er syv år siden, at jeg lancerede NORD Magasinet baseret på en vision om at hjælpe områdets butiksdrivende med reklame, der virker. Skarpvinklede lokale historier om butikkerne, så læserne ville shoppe og spise efter NORD. Dét er i høj grad lykkedes. Jer skønne læsere har virkelig taget magasinet til jer. I snupper et eksemplar med fra butikkerne, og I er gode til at fortælle butikkerne, at I kommer, fordi I har læst om dem i NORD.
En (k)ærlig opsang til butikkerne
Der er noget, jeg længe har tænkt over, og som jeg gerne vil dele med jer skønne butikker, som vi skriver om i hvert nummer. Vi vil jo rigtig gerne have, at der også i fremtiden er små og store butikker fyldt med lækkert tøj, interiør, gaveideer, sportsudstyr, smykker og meget mere, men vi ved jo også, at et stigende antal forbrugere lægger pengene på nettet i stedet for hos jer.