Skal foråret ose af et tilbagelænet velklædt look med streg under kvalitet, så skal du skele til Stenströms Flagship Store. I den store butik på Strandvejen, som er det svenske tøjmærkes danske flagskib, er forårsnyhederne netop er landet. Lige så eksklusivt, som det plejer at være, i kendte materialer som cashmere, uld, silke, bomuld og hør, men fuldstændigt overgivet til forårets skønne og klare farvepalet. Læg især mærke til den ’meget’ grønne på damesiden. Uomtvistelig klassisk men med et modigt twist. Udvalgt af den nye indehaver Jesper Petersen og det dygtige Stenströms-team.
Grøn blazer til kølige dage
Snittet er superklassisk, men ikke farven. Grøn er håbets farve, og også sæsonens fra svenske Stenströms. Her i en skøn blazer. 4.200 kr.
Forårskappe og lyserød maskulinitet
Kapper går aldrig af mode, og i sæsonens grønne farve er den både skarp og feminin. Lyserød og mørkeblå skaber en skøn kontrast af lys og let stemning til den klassiske mand. Grøn damekappe 2.300 kr.
og indenunder Hillary-skjorte med blonde 1.500 kr.
Kabelstrik i sart blå
Lyseblå trøje med kabelstrik, lynet diskret
ned i halsen for et eksklusivt og afslappet herrelook 1.700 kr.
Blå Bog
Jesper Petersen er født i 1967 i Hellerup. Uddannet sælger i eksklusiv herremode. Har bl.a. arbejdet i Mr. Harris, London House og Bindesbøl. Var sidste år ansat i Hartmanns, inden han blev headhuntet som ny medindehaver af Stenströms Flagship Store på Strandvejen 96. Privat er han samlevende med Sally samt bonusfar- og morfar til henholdsvis Julie og Cara.
Besøg NORDs mode butikker her:
Sector One Consulting: Specialist i fly for de få
Fra de legendariske hotellers tinder er Pia Remillard nu direktør for Ingeniørforeningens mastodont af et konferencecenter, IDA Conference. Ifølge direktøren selv er forskellen ikke så stor. Måske er det vandet? Det som skvulper i Københavns Havn ved Kalvebod Brygge 31, hvor IDA’s kæmpemæssige bygning ligger.
Caolín: Mestre i det perfekte ar
To af landets fremmeste plastikkirurger, Frederik Kølle og Bo Sonnich Rasmussen, har sammen med Caroline Fleming åbnet den nye æstetiske klinik Caolín i Charlottenlund – med ambitionen om ikke bare at lave de smukkeste ansigter og bryster, men også de smukkeste ar.
Sådan fik NORD Social succes på rekordtid
I en travl hverdag, hvor virksomheder sjældent har tid til at tænke kreativt eller blot ikke har tiden – har bureauet NORD Social på kort tid formået at bryde mønstret. De har skabt succes ved at levere skræddersyet, effektivt indhold til sociale medier for alle slags virksomheder. I samarbejde med NORD Social og NORD Magasinets mangeårige erfaring med salg og markedsføring tilbyder NORD Social pakkeløsninger efter behov. Målet er at skabe en professionel tilstedeværelse på Facebook, Instagram, TikTok og LinkedIn – med høj synlighed og mersalg til gennemskuelige og lave priser.