Vælg en side

Er du i tvivl om, hvilke skønhedsprodukter der er de bedste til kvinder på 40 år+, kan det være, du skal følge Silke Grane på Instagram. 

Efter mere end 20 år som skønhedsredaktør på nogle af landets største magasiner besluttede Silke Grane sig for at arbejde som influencer på de sociale medier. Her deler hun skønhedstips, tester produkter, viser mode, taler om overgangsalderen, hverdagen og singlelivet. Altid med ærlighed og en god portion humor.

– Jeg følte, der manglede noget til de mere voksne kvinder, som mig selv, så det var oplagt at dele ud af min viden, fortæller Silke. I starten var det kun indhold om skønhed, for det var det, hun vidste noget om. 

– Jeg har gennem årene prøvet alt muligt, som fx permanent makeup, fedtfrysning, laserbehandlinger m.m., så jeg ved, hvad er virker. 

Men interessen for hvad Silke havde på af tøj, eller hvad det er for en sofa, der står i hendes stue, var til hendes egen overraskelse lige så stor. 

– Så nu viser jeg lidt af det hele” griner Silke, som også laver try-outs, hvor hun besøger butikker og viser nogle af deres nyheder på sin IG. Det er vigtigt, at hendes egen stil skinner igennem, så det er troværdigt og autentisk. Det er populært, og plejer at give et godt salg til butikken.

Vil du lave et samarbejde med Silke, kan hun kontaktes via sin Instagram. 

 

 

Besøg NORDs skønhedsbutikker her:

Jonas fik en retro business-cut hos Carls barber shop

Jonas fik en retro business-cut hos Carls barber shop

Carl’s Barber Shop forvandlede Jonas Jarlkovs drengede look til en mere voksen udgave med en modig ’crop’. Det er ikke første gang, at Jonas Jarlkov sidder i stolen hos en af Københavns mest legendariske og cool frisør­saloner for mænd – Carl’s Barber Shop – men det er første gang, han får en ’hovedformsomfavnende klipning’, som frisør og indehaver Jan Lauritsen kalder klipningen.

læs mere

error: Indhold er beskyttet.