Er du i tvivl om, hvilke skønhedsprodukter der er de bedste til kvinder på 40 år+, kan det være, du skal følge Silke Grane på Instagram.
Efter mere end 20 år som skønhedsredaktør på nogle af landets største magasiner besluttede Silke Grane sig for at arbejde som influencer på de sociale medier. Her deler hun skønhedstips, tester produkter, viser mode, taler om overgangsalderen, hverdagen og singlelivet. Altid med ærlighed og en god portion humor.
– Jeg følte, der manglede noget til de mere voksne kvinder, som mig selv, så det var oplagt at dele ud af min viden, fortæller Silke. I starten var det kun indhold om skønhed, for det var det, hun vidste noget om.
– Jeg har gennem årene prøvet alt muligt, som fx permanent makeup, fedtfrysning, laserbehandlinger m.m., så jeg ved, hvad er virker.
Men interessen for hvad Silke havde på af tøj, eller hvad det er for en sofa, der står i hendes stue, var til hendes egen overraskelse lige så stor.
– Så nu viser jeg lidt af det hele” griner Silke, som også laver try-outs, hvor hun besøger butikker og viser nogle af deres nyheder på sin IG. Det er vigtigt, at hendes egen stil skinner igennem, så det er troværdigt og autentisk. Det er populært, og plejer at give et godt salg til butikken.
Vil du lave et samarbejde med Silke, kan hun kontaktes via sin Instagram.
Besøg NORDs skønhedsbutikker her:
Moro by Larsen Nordhavn står bag denne lækre make-over
Strawberry blonde forever… Moro by Larsen i Nordhavn står bag denne lækre makeover, hvor moderne farveteknikker blev brugt af salonens nye influencer-frisør. Frisøren bag makeoveren, Mia Tatiana Porsborg, der har lavet alt fra edgy fashion-hår til naturlige solkyssede looks med lyse reflekser, bl.a. for nogle af tidens mest toneangivende influencere, havde en klar plan med Olivia Hetmans corona-trætte hår. En blanding af en blid balayage og små fine babylights med et lille moneypiece i front, skulle bløde udgroningen fra lyse striber op og give hud og hår et varmere skær med en strawberry blond glossing.
Skønhedssaloner med luksus statement
Det er kun tre år siden, at Louise Find åbnede sin første Statement Copenhagen. Senest har Illum headhuntet en femte salon, og næste stop er udlandet. Louise Find fortæller om den korte, men intense rejse som virksomhedsejer af luksuriøse skønhedssaloner med verdensklasse service.
Klassisk festlook
Makeover med Statement Copenhagen: Maise fik et klassisk festlook med røde læber og store krøller. Sidsel er uddannet hos Nicci Welsh og hjælper til daglig kunder med at få det look, de ønsker sig hos Statement Copenhagen i Waterfront. Hendes model er Maise. En kvinde på 38 år med fuld gang i arbejdslivet og ikke mindst privat som mor til tre børn. Når det er jul, står den ofte på sammenkomster og fester, så derfor var Maise med på ideen om at blive ’forvandlet’ til en fejende, flot kvinde med skønhedskæden Statement Copenhagen’s bud på en klassisk festmakeup.