Det er syv år siden, at jeg lancerede NORD Magasinet baseret på en vision om at hjælpe områdets butiksdrivende med reklame, der virker. Skarpvinklede lokale historier om butikkerne, så læserne ville shoppe og spise efter NORD. Dét er i høj grad lykkedes. Jer skønne læsere har virkelig taget magasinet til jer. I snupper et eksemplar med fra butikkerne, og I er gode til at fortælle butikkerne, at I kommer, fordi I har læst om dem i NORD.
Af hjertet tak
En stor tak skal alle vores trofaste kunder også have. Sammen har vi fået skabt en unik platform for interaktion, opmærksomhed og netværk. En platform i en fortsat rivende udvikling, og som redaktør med mange år i magasinbranchen kan jeg også tillade mig at sige, at vi skiller os ud. Vi er både et magasin og et reklamebureau for butikkerne. Men vi laver ikke bare annoncer. Vi har konstant fokus på vores kunder, som skal have et spændende og anderledes indhold med smukke billeder, fordi vi ved det gør en kæmpe forskel for forbrugeren. Og dem, der gør det sammen med mig, er et stærkt team bestående af kun de dygtigste journalister, fotografer, grafikere og relevante eksperter.
Kunderne, teamet, læserne – I har alle bidraget til årets vinternummer. En udgave som selvfølgelig har spot på hjerternes fest og lokal juleshopping. Og jer, kære læsere: Husk at være opmærksom på om butikkerne giver returpenge, og måske opfordre dem til at gøre det. Det er nemlig også en måde at gøre det endnu mere attraktivt at shoppe lokalt på.
Er der julestress, så få overblikket over alt fra nordsjællandske brunchsteder til små, lækre butikker på www.nord-magasinet.dk
Jeg ønsker jer alle en god jul og et godt nytår.
Chefredaktør Rina Mardahl
Der er magi I luften
Vintergækker, erantisser, de første spæde skud på træerne og lyset, som synes stærkere og længere for hver dag, der går! Jeg elsker foråret. Der er noget magisk over det. Så fyldt af ny og positiv energi, og så er det jo heldigt at bo i et område
”Sig STOP og se hende dybt i øjnene”
Rina og Luna – ejer og hund – prøvede en helhedsintegreret adfærdskonsultation hos Anette Røpke for at løse et særligt problem.
Chefredaktøren: Endnu mere service i 2019
Det blev bekræftet af tech-giganten lige før årsskiftet, og meldingen lyder på, at vi skal forvente at deres aktiviteter starter op i første kvartal af 2019. Dét er der mange af os, der følger tæt. Frygten er, at det både går ud over de små butikker, den danske e-handel, men også hele måden vi shopper på.