Vælg en side

Er du i tvivl om, hvilke skønhedsprodukter der er de bedste til kvinder på 40 år+, kan det være, du skal følge Silke Grane på Instagram. 

Efter mere end 20 år som skønhedsredaktør på nogle af landets største magasiner besluttede Silke Grane sig for at arbejde som influencer på de sociale medier. Her deler hun skønhedstips, tester produkter, viser mode, taler om overgangsalderen, hverdagen og singlelivet. Altid med ærlighed og en god portion humor.

– Jeg følte, der manglede noget til de mere voksne kvinder, som mig selv, så det var oplagt at dele ud af min viden, fortæller Silke. I starten var det kun indhold om skønhed, for det var det, hun vidste noget om. 

– Jeg har gennem årene prøvet alt muligt, som fx permanent makeup, fedtfrysning, laserbehandlinger m.m., så jeg ved, hvad er virker. 

Men interessen for hvad Silke havde på af tøj, eller hvad det er for en sofa, der står i hendes stue, var til hendes egen overraskelse lige så stor. 

– Så nu viser jeg lidt af det hele” griner Silke, som også laver try-outs, hvor hun besøger butikker og viser nogle af deres nyheder på sin IG. Det er vigtigt, at hendes egen stil skinner igennem, så det er troværdigt og autentisk. Det er populært, og plejer at give et godt salg til butikken.

Vil du lave et samarbejde med Silke, kan hun kontaktes via sin Instagram. 

 

 

Besøg NORDs skønhedsbutikker her:

30 års livsværk ført videre

30 års livsværk ført videre

Frisør Jannie Madsen begyndte som frisørelev i den kendte frisørsalon, og nu er det hende, der fører de stolte frisørtraditioner i Soul of Hair videre. Vi er på besøg i den kendte frisørsalon Soul of Hair i Waterfront Shopping. Salonen, som tidligere hed Cha Cha Cha, og med navneskiftet for 10 år siden til Soul of Hair, er indbegrebet af ”højt til loftet”, hvor alle er velkomne. For to år siden overtog Jannie Madsen salonen efter Lisbeth Grundsøe.

læs mere

error: Indhold er beskyttet.