Vælg en side

I 20 år har DermoCosmetic været på forkant med udviklingen inden for det kosmetiske speciale. De er kendt for deres høje etik og fantastiske kundeservice samt deres skarpe fokus på at tilbyde den ultimative kvalitet og sikkerhed for kunderne.

DermoCosmetic er blandt Danmarks største kosmetiske hudlægeklinikker med mange års erfaring i kosmetiske behandlinger. Virksomheden har tre klinikker i henholdsvis København, Virum og Ålborg, der udfører højkvalitetsbehandlinger af de absolut mest erfarne og dygtige kosmetiske hud-læger, sygeplejersker og kosmetiske behandlere. DermoCosmetic skiller sig markant ud ved at være den mest avancerede og specialiserede kosmetiske klinik i Danmark, idet de tilbyder den bredeste og mest specialiserede række af behandlinger. Dette skyldes fortrinsvist, at klinikken siden opstarten, modsat de fleste andre klinikker, har været drevet af en hudlæge, samt at man hele tiden er på forkant. Bl.a. indførte man sidste år den nye behandling ”HIT”, som er en forkortelse for ”Holistic Indi-vidualised Treatments”. Et behandlingssystem hvor de populære injektionsbehandlinger Restylane filler, Restylane Skinbooster, Botox og Sculptra kombineres til at skabe det mest ideelle resultat.

 

IPL Solskader

 

De nyeste skønhedstrends
DermoCosmetic følger med i de mange nye internationale trends. I dag er der nemlig ikke kun én trend, men seks såkaldte ”makrobevægelser”. Ved at være eksperter i disse bevægelser kan DermoCosmetic endnu bedre imødekomme kund-ernes individuelle behov og drømme.
De seks bevægelser er henholdsvis Proactive Beauty: Forebyggelse frem for korrektion. Mindful Aestetics: Minimale og naturlige behandlinger. Fast Aesthetics: Skiftende trends for at være med på de nyeste bevægelser. Beauty fandom: Kunder der fascineres af, hvordan deres idoler udtrykker sig eller ønsker udtrykt, skabt af de sociale medier. Expressionality: Forstærke ens personlighed eller udjævne forskellen mellem køn. Concelling age: Et opgør med anti-age behandlinger og i stedet være den bedste udgave af sig selv i alle aldre.
Det er medicinalfirmaet Galderma, som står bag fillerproduktet Restylane, der har afdækket disse trends i samfundet, og som DermoCosmetic tilbyder sine kunder.

 

 

Eget akademi og internationale eksperter
Tre år i træk har DermoCosmetic også vundet internationale Restylane-priser for deres høje kvalitet af behandlinger og deres Restylane-behandlere er certificerede på masterniveau. Klinikkerne har et uddannelsesakademi for uddannelse af egne syge- plejersker og læger. DermoCosmetic’s indehaver og førende hudlæge, Erik René Obitz, er leder af DermoCosmetic Akademi, samt international Restylane-, Botox- og Sculptra-træner og rådgiver for Styrelsen for Patientsikkerhed. Han udfører også̊ in-house træning for klinikker i ind- og udland og underviser andre i forskellige behandlinger.

 

 

Højeste karakter i kundetilfredshed
DermoCosmetic henvender sig især til en kunde-kreds, der værdsætter en kombination af høj faglighed, højest mulige kvalitet og sikkerhed, god service og et kundeloyalitetsprogram, frem for den lavest mulige pris eller et ry om at være den største aktør. DermoCosmetic benytter sig af NPS (Net Promotor Score), den anerkendte metode til kunde-tilfredshedsmåling. De seneste opgørelser viser den absolut højeste score i branchen, hvor Dermo-Cosmetic er helt i top med en samlet NPS på 79 procent for alle behandlinger, sammenlignet med branchens gennemsnit på 38 procent.

For Botox- og fillerbehandlinger er DermoCosmetics NPS score hele 92%!

Din sikkerhed
DermoCosmetic er registreret hos Styrelsen for Patientsikkerhed, er sagkyndig hos Styrelsen for Patientsikkerhed og medstifter af ”Brancheforeningen for Kosmetiske sundhedsautoriserede klinikker og privathospitaler”.

Prisvinder
I 2022 vandt DermoCosmetic Galderma-prisen
“SCULPTRA CLINIC OF THE YEAR”.

Klassisk festlook

Klassisk festlook

Makeover med Statement Copenhagen: Maise fik et klassisk festlook med røde læber og store krøller. Sidsel er uddannet hos Nicci Welsh og hjælper til daglig kunder med at få det look, de ønsker sig hos Statement Copenhagen i Waterfront. Hendes model er Maise. En kvinde på 38 år med fuld gang i arbejdslivet og ikke mindst privat som mor til tre børn. Når det er jul, står den ofte på sammenkomster og fester, så derfor var Maise med på ideen om at blive ’forvandlet’ til en fejende, flot kvinde med skønhedskæden Statement Copenhagen’s bud på en klassisk festmakeup.

læs mere

error: Indhold er beskyttet.