Vælg en side

Kunderne optjener penge på deres forbrug med appen Cashback med Visa, mens butikkerne fastholder deres loyale kunder og får værdifuld markedsføring. Bliv klogere på både appen
og det unikke Loyalty Key-partnerskab her.

Du shopper på Strandvejen, måske også Jægersborg Allé eller i skønne Nordhavn. Uanset hvor du er, frister butikker og caféer med nyt design, lækre kager og barista- kaffe. Men for hvert køb, du laver, går der penge ind. 10 kroner her, 5, 7, 11 kroner dér. Det er mange bække små, og efter en måned har du tjent 500 kroner, måske endda 1000 kroner, hvis du vel at mærke shopper hos en eller flere af de mange butikker, som der pt. er tilknyttet appen Cashback med Visa.

 

Både kunder og butikker får gavn af Loyalty Key’s loyalitetsprogram.

Tjen penge på dit forbrug
Med mit eget ”sjat-forbrug” – den slags forbrug, hvor man dagligt smider 45 kroner efter en kop kaffe plus ”det ekstra” – er det jo oplagt. Især fordi man slipper for fedtede kaffestempelkort og butikkernes individuelle fordelssystemer. Cashback med Visa samler det hele ét sted og giver mig penge ind på kontoen. Hvorfor har ingen dog tænkt på det noget før?

− Ved blot at downloade appen og tilknytte dit Visa-kort, bliver hvert køb hos en af vores ”partnere” – dvs. en butik tilknyttet appen – automatisk belønnet med kontante fordele. Vi ønsker ikke at tilføje flere kort til kundens pung, så derfor har vi omdannet det almindelige betalingskort til fordelskort. Det er en direkte og konkret måde at spare penge på, som appellerer til det moderne digitale forbrugsmønster, forklarer Louise Udsen, til daglig CMO i Loyalty Key, en hurtigtvoksende dansk techvirksomhed, som står bag både appen og butikspartnerskabet.

 

Optjen penge på alt fra cafebesøg til, når du handler i områdets butikker.

 

Unik mulighed for butikkerne
For butikker, der indgår partnerskab med Loyalty Key, åbner der sig en unik mulighed for at øge loyaliteten hos deres kunder og få adgang til en stærk markedsføringsplatform til at tiltrække nye kunder. Loyalty Key står nemlig for at markedsføre hver enkelt butik til hundredtusindvis af medlemmer gennem deres apps, i nyhedsmails og på sociale medier. Markedsføringen skræddersys ud fra brugernes demografi og købsadfærd, hvilket gør det muligt for butikkerne at nå præcis de forbrugere, de ønsker, uden behov for store marketingbudgetter. Prisen for partnerskabet og markeds-
føringen er de få kroner, man fører tilbage til kunden, fx for et kaffekøb. En endnu mindre del af beløbet går til Loyalty Key.

Kunder shopper efter følelser
Louise forklarer det helt klart:
− Butikkerne betaler kun for de salg, vi skaber. Og størstedelen af omkostningen giver vi direkte til kunden i form af cashback. Det er en model, som skaber stor værdi for butikkerne, da det tiltrækker nye kunder og samtidig sikrer, at hver kunde får en stærk købsoplevelse. Kunder handler ofte ud fra følelser, og når de føler sig værdsat og belønnet, er de langt mere tilbøjelige til at komme igen.
Som butiksindehaver får du samtidig adgang til værdifulde data om dine kunders forbrugsmønstre, demografi og behov i et unikt dashboard, som kan bruges til at blive endnu klogere og optimere egne marketingindsatser.

 

Loyalty Key’s unikke Cardlinked-teknologi omdanner betalingskortet til et fordelskort.

Win-win for alle
Cashback med Visa er en win-win-løsning for både kunder og butikker. Kunderne får automatisk mere værdi i deres forbrug, når de støtter deres yndlingsbutikker, mens butikkerne får adgang til en effektiv platform til at tiltrække både nye og loyale kunder. Den imponerende vækst, som Loyalty Key oplever i både medlemsantal og tilsluttede butikker i appen, bekræfter tydeligt værdien af at modernisere loyalitetsprogrammer og bringe dem ind i den digitale æra.

Hvordan det hele startede
Bag appen Cashback med Visa står Loyalty Key, en dansk techvirksomhed, der har forstået vigtigheden af loyalitet i forholdet mellem kunde og virksomhed. Nickolai Arnfeldt Hoff, grundlægger og CEO, har en baggrund fra udviklingen af SAS Eurobonus i Norden, hvor han opnåede en unik forståelse for, hvordan loyalitetsprogrammer kan skabe værdi for både forbrugere og virksomheder. Den inspiration har dannet grundlag for Loyalty Key’s egne loyalitets-programmer, herunder Cashback i partnerskab med Visa og Spar Nord Cashback, som til-sammen har hundredtusindvis af medlemmer.

Læs mere om fordelene
ved at blive partner her:
loyaltykey.com/partner

Cashback med Visa lokalt
Få penge tilbage i appen, når du shopper i disse butikker med Visa:

Vaca: 20%
Femilet: 10%
Bak Optics: 12%
Theis Vine: 5%
BIG BIO: 5%
Elgiganten: 2%
Sct. Thomas: 6%
Bichel: 5%
Peter Liep’s Hus: 7%
Løberen: 6%
Otto Suenson: 5%
Olfert og Ofelia: 10%

Med cashback optjener du 1-40 % af det betalte beløb hos udvalgte forretninger, når du betaler med Visa. Forretninger og optjeningsprocenter kan variere over tid. Programmet er drevet af Loyalty Key Cardlinked A/S.

Cashback i partnerskab med Visa

Med Loyalty Key’s unikke Cardlinked-teknologi er det muligt at omdanne almindelige betalingskort til fordelskort, hvilket gør det nemt for både forbrugerne og butikkerne at drage fordel af loyalitetsprogrammet. Download appen gratis og få penge tilbage hos +1.500 forskellige butikker, caféer, frisører, klinikker m.m. i hele Danmark.

Portræt af Lars Tvede

Portræt af Lars Tvede

Lars Tvede har et ualmindeligt bredt cv; finansmand, iværksætter, forfatter og fremtidsforsker. Som 20-årig købte han en vingård i Andalusien for penge tjent ved fabriksarbejde samt aktiegevinster. Som 30-årig var han med i nogle af de største danske finanseventyr. Som 40-årig grundlagde han i dot.com tiden et selskab, som kortvarigt var 45 milliarder kroner værd. I dag som 62-årig har han skrevet en række internationale bestsellere. Men selvom Lars Tvede således har haft forrygende travlt, så kan arbejdspladsen godt være den swimmingpool, som han afkøler sig i under dette interview.


error: Indhold er beskyttet.