NORD Julemesse - 18. - 20. november 2022
Vælg en side

Josephine Lippert er områdets nye personlige træner med sit StudiJo i Vedbæk. Her viser hun øvelserne, som laves 2-3 runder med 10-15 gentagelser.

Øvelse: Squats

1. Lav en trekant med dine hænder, du kan kigge igennem .
2. Hold den i øjénhøjde hele tiden for at sikre en oprejst ryg.

Øvelse: Pushups
Pushups på knæene. Husk at komme helt ned og ramme med brystet hver gang.

Øvelse: Deadbug
Super god øvelse som coretræning. Forestil dig, at du presser hænder og knæ mod hinanden under hele øvelsen for at aktivere mavemusklerne.

Besøg NORDs sundhed butikker her:

Styrke har ingen alder

Styrke har ingen alder

M ed årene mister vi vores vigtigste ungdoms-kilde – muskler – hvis vi ikke holder fast i dem med træning. Udmattelse, en be-grænset bevægelighed og skrøbelighed skyldes ikke kun alder, men også muskeltab. Selvfølgelig sker der også hormonelle forandringer, men din adfærd afgør, hvor hårdt de rammer, fortæller træningsspecialist Anna Bogdanova.

læs mere

error: Indhold er beskyttet.
X